piatok 22. marca 2013

32-es meglepi apának


                           Férjem Róbert holnap vagyis március 23-án unnepli a szuletésnapját,
                                                                így ajánlékba tortát sutottem neki.
                       Persze kicsi fiam is nagyon orult neki, mivel a kedvencét szamócát tettem bele. 

               
                       Párom részére készult, így nem volt nehéz eldontenem milyen formát is válaszak . . .
                                                     természetesen csak is  . . .  SZÍV . . .

       
          A bevonat pillecukorbol készult. pár hete már próbáltam, de akkor nem igazán sikerult.
                                         De jol mondják hogy, gyakorlat teszi a mestert.

       
                                    Nem mondom hogy tokéletes lett, de szerintem jól sikerult.


                                                       Aztán rá tettem a tortára.


                                                Korbe simítottam, és a korbe vágtam.
                                        A maradékot befestettem és abbol készítettem a díszítést.

                                                                    . . . és íme . . .

                                 


                                                     B O L D O G    S Z U L I N A P O T   . . .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára