sobota 18. februára 2012

Napocska kalács

                               
                       Gasztroangyal . . . azaz gasztrotundér . . .

         A napokban a kedvenc musoromban készítették el ezt a kalácsot, nagyon megtetszett
                         így én is megcsináltam ma reggel. Nagyon jó recept, élmény volt
                                             a dagasztás és hát íme a kész megkelt tészta.


                         És neki láttam az elkészítésének. . .
                                       de nem soká csináltam egyedul mert jott nekem a segítség.


                                     Elosszor a virág kulso szirmait készítettuk el,
                                                                             majd ujra kezdtuk a rétegezést . . .


                                 És milyen jó is nekem . . . a kuktám mindent meg csinált . . .

                           
                                       
                                  Sulés elott még kicsit megkentem és hagytam kelni. . .



          Megvoltam elégedve a végeredménnyel és nagyon finom is lett . . .
                                                        így biztos hogy elosszor de nem utoljára csináltam meg.                                                     
                                                         

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára